|
ОИД БА МУАММОИ ТАРБИЯИ ЗЕБОИШИНОСӢ ДАР СИНФҲОИ ИБТИДОӢ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 265
|
|
ТАТБИҚИ ПРИНСИПИ “ҲАМСОЛ БА ҲАМСОЛ” ЗИМНИ ТАШКИЛИ МАШҒУЛИЯТ БО ИСТИФОДАИ УСУЛҲОИ ФАЪОЛИ ТАЪЛИМ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 360
|
|
НАҚШИ ФАНҲОИ НУТҚШИНОСӢ ДАР ШАКЛГИРИИ МАҲОРАТҲОИ ИРТИБОТӢ ВА ГУФТОРИИ ДОНИШҶӮЁНИ ФИЛОЛОГ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 218
|
|
ХУСУСИЯТҲОИ ПСИХОЛОГӢ - ПЕДАГОГИИ ФАЪОЛИЯТИ ЭҶОДИИ ОМӮЗГОР
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 329
|
|
ХУСУСИЯТҲОИ МЕТОДИИ ТАШКИЛИ КОРҲОИ БЕРУНАЗСИНФӢ ВА БЕРУНАЗМАКТАБИИ ДОНИШҶӮЁН АЗ ФАННИ САНЪАТИ ТАСВИРӢ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 230
|
|
НИЗОМИ РОҲНАМОИИ КАСБИНТИХОБКУНӢ ҲАМЧУН ВОСИТАИ БАЛАНД БАРДОШТАНИ ИНТИХОБИ БОШУУРОНАИ РОҲИ КАСБИИ ХОНАНДАГОН
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 255
|
|
УСУЛИ КООРДИНАТИИ ҲАЛЛИ МАСЪАЛАҲОИ ФИЗИКӢ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 450
|
|
МУТУНИ АДАБӢ ВА МУНТАХАБ ҲАМЧУН ҲОМИЛИ МАЪЛУМОТ ОИД БА ТАЪРИХ ВА ФАРҲАНГИ РУСИЯ ҲАНГОМИ ТАЪЛИМИ ЗАБОНИ РУСӢ БА ДОНИШҶӮЁНИ ТОҶИК
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 316
|
|
АМСИЛАСОЗИИ ТЕХНОЛОГИЯҲОИ ҲИФЗИ САЛОМАТӢ ДАР МУҲИТИ ТАЪЛИМИИ КОЛЛЕҶҲОИ ПЕДАГОГӢ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 303
|
|
АЗ ТАЪРИХИ РОБИТАҲОИ ИҶТИМОӢ-ИҚТИСОДИИ ТОҶИКИСТОН ВА ӮЗБЕКИСТОН ДАР ДАР СОЛҲОИ 20-90-УМИ АСРИ ХХ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 295
|