НАҚШИ МУАЛЛИМИ ТЕХНОЛОГИЯ (ТАЪЛИМИ МЕҲНАТ) ДАР ҲАЛЛИ МУШКИЛОТИ ТАҲСИЛОТИ ТЕХНОЛОГИИ ХОНАНДАГОН
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 170
|
ҲАЛЛИ МАСЪАЛАҲОИ РИЁЗИИ ИҚТИСОДМАЗМУН ДАР КОРҲОИ БЕРУНАЗСИНФӢ ҲАМЧУН ВОСИТАИ ТАШАККУЛИ ШАВҚУ РАҒБАТ БА МАТЕМАТИКА
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 140
|
ТАРҲРЕЗИИ ДАРСИ ЗАБОНИ РУСӢ ДАР СИНФҲОИ ИБТИДОИИ МАКТАБҲОИ ТОҶИКӢ ДАР ЗАМИНАИ ТАТБИҚИ ТАЪЛИМӢ ШАХСИЯТМЕҲВАР
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 140
|
МАСЪАЛАҲОИ МУБРАМИ ТАҲСИЛОТИ ТЕХНОЛОГӢ ДАР ШАРОИТИ МУОСИР
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 133
|
ИМКОНИЯТҲОИ ИНКИШОФИ САЛОҲИЯТИ ГРАММАТИКИИ ОМӮЗГОРОНИ ОЯНДАИ ЗАБОНҲОИ ХОРИҶӢ ТАВАССУТИ МУКОЛАМАИ БАЙНИФАРҲАНГӢ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 138
|
КОНСЕПСИЯИ ТАЪРИХӢ-ПЕДАГОГИИ ХОРИҶӢ ОИД БА ФАРҲАНГИ МУОШИРАТИ ПЕДАГОГӢ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 149
|
ОИД БА МУАММОИ ТАРБИЯИ ЗЕБОИШИНОСӢ ДАР СИНФҲОИ ИБТИДОӢ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 144
|
ТАТБИҚИ ПРИНСИПИ “ҲАМСОЛ БА ҲАМСОЛ” ЗИМНИ ТАШКИЛИ МАШҒУЛИЯТ БО ИСТИФОДАИ УСУЛҲОИ ФАЪОЛИ ТАЪЛИМ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 144
|
НАҚШИ ФАНҲОИ НУТҚШИНОСӢ ДАР ШАКЛГИРИИ МАҲОРАТҲОИ ИРТИБОТӢ ВА ГУФТОРИИ ДОНИШҶӮЁНИ ФИЛОЛОГ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 136
|
ХУСУСИЯТҲОИ ПСИХОЛОГӢ - ПЕДАГОГИИ ФАЪОЛИЯТИ ЭҶОДИИ ОМӮЗГОР
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 159
|