Тозанашр
ШAРOИТИ ПEДAГOГӢ-ПCИХOЛOГИИ РУШДИ CAЛOҲИЯТҲOИ ИҶТИМOИИ OМӮЗГOРOНИ OЯНДA ДAР ФAЪOЛИЯТИ КACБӢ
МУАЛЛИФ: Луфoв Мaнcурбoй Тoймурaтoвич, н.и.п., дoтceнти кaфeдрaи пcихoлoгияи иҷтимoӣ вa кacбии МДТ «ДДХ бa нoми aкaд. Б. Ғaфурoв» (Тoҷикиcтoн, Хуҷaнд)
РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 2(69). СОЛИ БАРОРИШ: 2024. ЗАБОНИ МАҚОЛА: англисӣ
ЧАКИДА
Дар мақола масъалаи ташаккули малакаҳои иҷтимоӣ дар мактаббачагон аз нуқтаи назари психологӣ ва педагогӣ баррасӣ карда мешавад. Тадќиќоти салоњияти иҷтимоӣ дар синфњои ибтидоӣ тањия гардида, шартњои педагогии ташаккули он вобаста ба татбиќи амалии салоњиятноки рафтор тавсиф шудааст. Дар муассисаҳои таълимӣ муносибатҳои нав бо омӯзгорон ва ҳамкорон оғоз мешаванд. Мактаббачагон ба як намуди нави фаъолият – таълими босалоҳият ҷалб карда мешаванд. Бинобар ин, дар ин марҳилаи рушд ба муаллимони муосир зарур аст, ки ба ташаккули малакаҳои иҷтимоии хонандагон шуруъ кунанд. Маҳорат ва қобилиятҳои иҷтимоии кӯдак дар раванди таълим, дар фаъолияти махсус ташкилшуда рушд меёбад. Таҷрибаи ҳамкории фаъоли иҷтимоӣ барои рушди салоҳияти иҷтимоӣ муҳим аст.
ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ
caлoҳиятҳo, caлoҳияти иҷтимoӣ, пeдaгoгикa, пcихoлoгия, шaрoити пeдaгoгӣ, тaшaккул, хонандагон, тaҳcилoти пcихoлoгӣ-пeдaгoгӣ, мустақилятнокӣ, ҷaҳoнишaвӣ.