Тозанашр
ТАЪСИРИ МУКОЛАМАИ ФАРҲАНГҲО БА ТАШАККУЛИ САЛОҲИЯТИ МУОШИРАТИ ДУЗАБОНАИ ДОНИШҶӮЁН
МУАЛЛИФ: Негматова Мухбирахон Мирзохӯҷаевна, н. и.п., дотсент, мудири кафедраи забони русии Донишгоҳи давлатии ҳуқуқ, бизнес ва сиёсати Тоҷикистон (Тоҷикистон,Хуҷанд)
РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 2(79). СОЛИ БАРОРИШ: 2024. ЗАБОНИ МАҚОЛА: русӣ
ЧАКИДА
Дар мақола яке аз мушкилоти мубрами лингводидактикаи муосир – дузабонӣ (билингвизм) баррасӣ карда мешавад. Фаҳмиши истилоҳи "дузабонӣ" дар заминаи мушкилоти баррасишаванда, равишҳои муосир бо таҳияи мушкилот, инчунин шаклҳои гуногуни ташкили омӯзиши дузабонӣ таҳлил карда мешаванд. Муаллиф бо такя ба маълумоти дастовардҳои илмӣ хулоса мебарорад, ки омӯзиши дузабона на танҳо омӯзиши забони хориҷӣ ва азхудкунӣ дар доираи фанн аз тарафи хонандагон аст, балки онҳоро дар соҳаи муайян, дар асоси истифодаи мутақобилаи ду забон ҳамчун воситаи фаъолияти таълимӣ барои ташаккули салоҳияти коммуникатсионӣ дар фазои муколамаи дузабона таълим медиҳад. Ин имкон медиҳад, ки шахс худро дар шароити муоширати байнифарҳангӣ бомуваффақият амалӣ кунад.
ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ
фарҳанг, салоҳияти коммуникативии дузабона, муколамаи фарҳангҳо, муоширати байнимиллӣ, муоширати фарҳангӣ, раванди таълим.