Тозанашр
ИСТИФОДАИ ТИК-И МУОСИР БАРОИ БАЛАНД БАРДОШТАНИ САМАРАНОКИИ ОМӮЗИШ ВА БЕҲИНАСОЗИИ САНҶИШҲОИ ТЕСТӢ ҲАНГОМИ ОМӮЗИШИ ЗАБОНИ АНГЛИСӢ ДАР ДОНИШГОҲ
МУАЛЛИФ: Зверева Лидия Ивановна, муаллими калони кафедраи забонҳои хориҷии факульети иқтисодии Донишгоҳи дӯстии халқҳои Русия (Русия, Москва)
РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 1(78). СОЛИ БАРОРИШ: 2024. ЗАБОНИ МАҚОЛА: русӣ
ЧАКИДА
Аҳамияти технологияҳои иттилоотӣ ва коммуникатсионӣ дар раванди таълими муосир баррасӣ карда мешавад. Модели нави таълим истифодаи густурдаи ТИК-ро дар шаклҳои гуногун- қабатҳои санҷишӣ, барномаҳо ва платформаҳои таълимӣ, захираҳои электронӣ, интернет дар назар дорад: Аҳамияти гузаштан ба шаклҳои нави таълим дар асоси принсипҳои истифодаи технологияҳои компютерӣ низ таъкид шудааст. Илова бар ин, ба назорати тестӣ ҳамчун баҳодиҳии сифати дониш таваҷҷӯҳ зоҳир карда мешавад, аммо дар формати муосир, ки ба шарофати имкониятҳои технология имкон медиҳад, ки аудиторияи калонро ба таври фосилавӣ санҷанд.
ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ
технологияҳои иттилоотӣ-коммуникатсионӣ, интернет, сомонаҳо, замимаҳои мобилӣ, технологияҳои иттилоотӣ, омӯзиши фосилавӣ, таълими бархат, равиши шахсии донишҷӯмеҳвар, сохторгароии иҷтимоӣ, салоҳияти иттилоотӣ, баҳодиҳии сифати дониш, низоми тестии модулӣ, вақти санҷишӣ, вақти воқеӣ