КОНСЕПСИЯИ ТАЪРИХӢ-ПЕДАГОГИИ ХОРИҶӢ ОИД БА ФАРҲАНГИ МУОШИРАТИ ПЕДАГОГӢ

ФайлНомСабт карда шуд
Download this file (17.Шаропов Ш.К.,Комилова Г.Д..pdf)Шаропов Ш.К.,Комилова Г.Д.КОНСЕПСИЯИ ТАЪРИХӢ-ПЕДАГОГИИ ХОРИҶӢ ОИД БА ФАРҲАНГИ МУОШИРАТИ ПЕДАГОГӢ44

 


МУАЛЛИФ: Шаропов Шавкат Аҳмадович, д.и.п., профессори кафедраи педагогикаи иҷтимоӣ ва касбии МДТ «ДДХ ба номи ак.Б.Ғафуров»; Комилова Гулбаҳор Дорулҳаётовна, н.и.п., Коллеҷи омўзгории МДТ «ДДХ ба номи акад.Б.Ғафуров»(Тоҷикистон, Хуҷанд)

 

РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 1(74).     СОЛИ БАРОРИШ: 2023.     ЗАБОНИ МАҚОЛА: Тоҷикӣ

ЧАКИДА

Дар мақола масъалаҳои фарҳанги муоширати педагогӣ дар консепсияи таърихӣ-педагогии  хориҷӣ баррасӣ гардидааст. Қайд шудааст, ки муоширати педагогӣ воситаи асосии ҳалли вазифаҳои таълим, тарбия ва рушди шахсии хонанда ба ҳисоб рафта, ба бунёди муҳити созгори равонӣ  вазъи мувафақи раванди таълиму тарбия ва самаранок ноил шудан ба мақсадҳои педагогӣ равона карда шудааст. Хулоса карда шудааст, ки омузиш ва таҳлили консепсияи хориҷии таърихӣ-педагогӣ имконият медиҳад, ки  омўзгорон фаъолияти таълимиву тарбиявиро дар ҳамаи шаклҳои муассисаҳои таҳсилотӣ  танҳо дар заминаи ташкили хуби муоширати педагогӣ самаранок ба роҳ монанд.

ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ

консепсияи таърихӣ-педагогӣ, фарҳанги муошират, муоширати педагогӣ, фаъолияти педагогӣ, омўзгор, хонанда, муносибат, рушд, ташаккул