УСУЛҲОИ МУОСИРИ ТАЪЛИМИИ ТЕХНОЛОГИЯИ ИТТИЛООТӢ ДАР РАВАНДИ ТАЪЛИМИ ОМЕХТА

ФайлНомСабт карда шуд
Download this file (Норбобоев М.О., Исмоилова М.И..pdf)Норбобоев М.О., Исмоилова М.И. УСУЛҲОИ МУОСИРИ ТАЪЛИМИИ ТЕХНОЛОГИЯИ ИТТИЛООТӢ ДАР РАВАНДИ ТАЪЛИМИ ОМЕХТА 42

 


МУАЛЛИФ: Норбобоев Маъруфҷон Олимович, сармуаллими  кафедраи умумидонишгоҳии информатикаи  МДТ “ДДХ ба номи акад.Б.Ғафуров”; Исмоилова Маърифат Иномовна, омӯзгори фанни технологияи иттилоотии МТУҒ "Мактаби Ирфон" (Тоҷикистон, Хуҷанд)

 

РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 1(70).     СОЛИ БАРОРИШ: 2022.     ЗАБОНИ МАҚОЛА: Тоҷикӣ

ЧАКИДА

Дар мақола   нерӯ  ва имкониятҳои технологияи иттилоотӣ таълими омехта ҳамчун васоити дидактикии татбиқи гузариш аз модели анъанавии таълим ба модели ҳамгирои  бо ҷалби муҳити электронӣ ва захираҳо мавриди таҳлил қарор дода шудааст. Моделҳои мазкури омӯзиши таълим баррасӣ гардида, роҳҳои мутобиқгардонии онҳо ба вазъи низоми таҳсилоти баррасӣ мешаванд. Мушкилоте, ки ба ҳамгироии муассир ва босуръати муҳитҳои таълимии электронӣ халал мерасонанд, муайян гардида, барои ҳалли онҳо як қатор ташаббусҳои стратегӣ пешниҳод шудаанд.

 

ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ

таълими омехта, консепсия, равиш, технологияи иттилоотӣ, таълим, дарс, вазифа, низомнома, рисола, меъёрҳои баҳогузорӣ, салоҳият, методика