ТАЙЁР НАМУДАНИ КАДРҲОИ ПЕДАГОГӢ БАРОИ ТАТБИҚИ ШАКЛИ ДУАЛИИ ТАҲСИЛОТИ КАСБӢ ДАР ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН

ФайлНомСабт карда шуд
Download this file (Ходжаева Ф.А..pdf)ТАЙЁР НАМУДАНИ КАДРҲОИ ПЕДАГОГӢ БАРОИ ТАТБИҚИ ШАКЛИ ДУАЛИИ ТАҲСИЛОТИ КАСБӢ ДАР ҶТАЙЁР НАМУДАНИ КАДРҲОИ ПЕДАГОГӢ БАРОИ ТАТБИҚИ ШАКЛИ ДУАЛИИ ТАҲСИЛОТИ КАСБӢ ДАР ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН1

 


МУАЛЛИФ: Ходжаева Фарзонахон Аҳрорхо-новна, унвонҷӯи кафедраи педагогияи умумии МДТ «ДДХ  ба номи акад.Б.Ғафуров» (Тоҷикистон, Хуҷанд)

 

РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 4(81).     СОЛИ БАРОРИШ: 2024.     ЗАБОНИ МАҚОЛА: англисӣ

 

ЧАКИДА

 

Дар мақола ҷабҳаҳои назариявӣ ва амалии тайёр намудани кадрҳои педагогӣ барои татбиқи шакли дуалии таҳсилоти касбӣ дар Ҷумҳурии Тоҷикистон мавриди баррасӣ қарор дода мешаванд. Таваҷҷуҳи хос ба раванди ташаккули салоҳиятҳои омӯзгорон, ки қодиранд таълими назариявӣ ва омодагии амалии донишҷӯёнро дар шароити бозори меҳнати босуръат тағйирёбанда самаранок ҳамгирo намоянд, дода мешавад. Зарурати мутобиқсозии таҷрибаи байналмилалӣ ва таҳияи барномаҳои касбии омодагӣ, ки хусусиятҳои иҷтимоӣ-иқтисодӣ ва фарҳангии Тоҷикистонро ба инобат мегиранд, таъкид карда мешавад. Равишҳо ва тавсияҳое пешниҳод карда мешаванд, ки ба ҳамгироии муваффақонаи модели дуалӣ дар низоми таҳсилоти кишвар мусоидат менамоянд, ки ин ба тайёр намудани мутахассисони рақобатпазир ва рушди устувори иқтисодиёти миллӣ кумак  мекунад.

 

ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ 

 

таҳсилоти дуалӣ, таълими касбӣ, тайёр намудани омӯзгорон, Ҷумҳурии Тоҷикистон, ҳамгироии назария ва амалия, салоҳиятҳои касбӣ, иқтидори кадрҳо, таҷрибаи байналмилалӣ, рушди устувор