РОҲҲОИ БАЛАНД БАРДОШТАНИ САМАРАНОКИИ МАРКЕТИНГИ БОНКӢ ДАР ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН

ФайлНомСабт карда шуд
Download this file (Валиева Назирахон Мухторхоновна.pdf)РОҲҲОИ БАЛАНД БАРДОШТАНИ САМАРАНОКИИ МАРКЕТИНГИ БОНКӢ ДАР ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОНРОҲҲОИ БАЛАНД БАРДОШТАНИ САМАРАНОКИИ МАРКЕТИНГИ БОНКӢ ДАР ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН3

 


МУАЛЛИФ: Валиева Назирахон Мухторхоновна, унвонҷӯи кафедраи кори бонкии ДДҲБСТ (Тоҷикистон, Хуҷанд)

 

РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 4(71).     СОЛИ БАРОРИШ: 2024.     ЗАБОНИ МАҚОЛА: англисӣ

 

ЧАКИДА

Дар шароити имрӯза инкишофи иқтисодиёти миллии мамлакат, ки марҳилаи ташаккул ва рушди низоми иқтисоди бозорӣ хос аст, таваҷҷуҳ ба маркетинг, аз он ҷумла, ба маркетинги бонкӣ рӯз аз рӯз меафзояд. Масъалаҳои баланд бардоштани самаранокии фаъолияти маркетингии бонкҳо ҳамчун ҷузъи муҳимми рушд ва таҳкими устувории низоми бонкӣ дар минтақа, қонеъ гардонидани талаботи муштариён оид ба пешкаши хизматрасонӣ ва маҳсулотҳои бонкӣ бо дарназардошти таҳлили дурусти бозор баррасӣ карда шудааст. Инчунин, омилҳои таъсиррасон ба рушди низоми бонкӣ, самтҳои асосии рушди маркетинги бонкӣ, доираи тадқиқот ва роҳҳои баланд бардоштани самаранокии фаъолияти маркетингӣ оварда шудаанд. Роҳҳои ташаккули фаъолияти маркетингӣ дар бонкдорӣ ва ноил шудан ба ҳадафҳои маркетингии бонк, дар мақола инъикос карда шудааст.

 

ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ 

самаранокии маркетинги бонкӣ, хадамоти маркетингӣ, фаъолияти маркетингӣ, консепсияи маркетинги бонкӣ, тадқиқоти маркетингӣ, бозорҳои қарзии байналмилалӣ, рушди низоми бонкӣ.