Тозанашр
ТАҲЛИЛИ СТРАТЕГИЯҲОИ ИСТИФОДАИ ИМКОНИЯТҲОИ МАРКЕТИНГИИ МИНТАҚА ДАР СОҲАИ ИСТЕҲСОЛ ВА ФУРӮШИ МАҲСУЛОТИ ХӮРОКВОРӢ
МУАЛЛИФ: Ҳамроев Бахтиёр Абдунабиевич, унвонҷӯи кафедраи менеҷмент ва маркетинги ДИС ДДТТ (Тоҷикистон, Хуҷанд)
РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 3(70). СОЛИ БАРОРИШ: 2024. ЗАБОНИ МАҚОЛА: англисӣ
ЧАКИДА
Дар мақолаи мазкур масъалаҳои таҳлили стратегияҳои истифодаи имкониятҳои маркетингии минтақа дар соҳаи истеҳсол ва фурӯши маҳсулоти хӯрокворӣ ва хусусиятҳои маҳсулнокӣ ва самаранокии фаъолияти маркетингии корхонаҳои саноатии вилояти Суғд оварда шудааст, ки барои ноил шудан ба натиҷаҳои баландтарин дар дурнамои дарозмуддат замина мегузорад.
ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ
стратегия, имконият, маркетинг, истеҳсол, маҳсулот, рақобат, хизматрасонӣ, маҳсулнокӣ, самаранокӣ.