ТАҲЛИЛИ СТРАТЕГИЯҲОИ ИСТИФОДАИ ИМКОНИЯТҲОИ МАРКЕТИНГИИ МИНТАҚА ДАР СОҲАИ ИСТЕҲСОЛ ВА ФУРӮШИ МАҲСУЛОТИ ХӮРОКВОРӢ

ФайлНомСабт карда шуд
Download this file (Ҳамроев Бахтиёр Абдунабиевич.pdf)ТАҲЛИЛИ СТРАТЕГИЯҲОИ ИСТИФОДАИ ИМКОНИЯТҲОИ МАРКЕТИНГИИ МИНТАҚА ДАР СОҲАИ ИСТЕҲСОТАҲЛИЛИ СТРАТЕГИЯҲОИ ИСТИФОДАИ ИМКОНИЯТҲОИ МАРКЕТИНГИИ МИНТАҚА ДАР СОҲАИ ИСТЕҲСОЛ ВА ФУРӮШИ МАҲСУЛОТИ ХӮРОКВОРӢ1

 


МУАЛЛИФ: Ҳамроев Бахтиёр Абдунабиевич, унвонҷӯи кафедраи менеҷмент ва маркетинги ДИС ДДТТ (Тоҷикистон, Хуҷанд)

 

РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 3(70).     СОЛИ БАРОРИШ: 2024.     ЗАБОНИ МАҚОЛА: англисӣ

 

ЧАКИДА

Дар мақолаи мазкур масъалаҳои таҳлили стратегияҳои истифодаи имкониятҳои маркетингии минтақа дар соҳаи истеҳсол ва фурӯши маҳсулоти хӯрокворӣ ва хусусиятҳои маҳсулнокӣ ва самаранокии фаъолияти маркетингии корхонаҳои саноатии вилояти Суғд оварда шудааст, ки барои ноил шудан ба натиҷаҳои баландтарин дар дурнамои дарозмуддат замина мегузорад.

ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ 

стратегия, имконият, маркетинг, истеҳсол, маҳсулот, рақобат, хизматрасонӣ, маҳсулнокӣ, самаранокӣ.