ХУСУСИЯТҲОИ ТАЪЛИМИ РАҚАМИИ ЗРҲЗХ (ЗАБОНИ РУСӢ ҲАМЧУН ЗАБОНИ ХОРИҶӢ) ДАР ҶАНБАИ ҲАМЗАМОНИИ ОМӮЗИШ

ФайлНомСабт карда шуд
Download this file (Юлдашева Г.Н..pdf)Юлдашева Г.Н.ХУСУСИЯТҲОИ ТАЪЛИМИ РАҚАМИИ ЗРҲЗХ (ЗАБОНИ РУСӢ ҲАМЧУН ЗАБОНИ ХОРИҶӢ) ДАР ҶАНБАИ ҲАМЗАМОНИИ ОМӮЗИШ70

 


МУАЛЛИФ: Юлдошева Гулчеҳра Ниёзбоевна, сармуаллими кафедраи  умумидонишгоҳии  кафедраи забони русии МДТ “ДДХ ба номи акад. Б.Ғафуров”(Тоҷикистон, Хуҷанд)

РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 4(77).     СОЛИ БАРОРИШ: 2023.     ЗАБОНИ МАҚОЛА: русӣ

ЧАКИДА

Дар мақола зарурати истифодаи технология ва равишҳои нав ҳангоми омӯзиши забони русӣ ҳамчун забони хориҷӣ баррасӣ мешавад. Таъкид мешавад, ки технологияҳои рақамӣ дар таълими забони русӣ ҳамчун забони хориҷӣ метавонад ба раванди муассиртар ва интерактивӣ, афзоиши ҳавасмандии донишҷӯён ва беҳбуди натиҷаҳо оварда расонад, аммо ҳамзамон баъзе мушкилотро ба вуҷуд меорад. Гуфта мешавад, ки яке аз ҷанбаҳои асосии татбиқи бомуваффақияти технологияҳои рақамӣ дар таълими РТФ синкретизми педагогӣ ё маҷмӯи усулҳои анъанавӣ ва рақамӣ дар таълим мебошад, ки модели универсалӣ ва муассиртарини таълимро ба инобат мегирад, ки шахсиятро ба назар мегирад. Эҳтиёҷоти ҳар як донишҷӯ низ омили муҳими истифодаи усулҳои инноватсионии таълим мебошад, ки технологияҳои рақамиро ба усулҳои анъанавии таълим барои беҳтар кардани ҳамоҳангсозӣ ва ҷалби донишҷӯён дар раванди таълим муттаҳид мекунанд.

ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ 

синкретизми педагогӣ, усулҳои инноватсионии таълим, самаранокӣ, интерактивӣ, ҳавасмандкунӣ, ниёзҳои инфиродӣ