дробовики.
заявка на кредит Тинькофф

МАСОИЛИ ТАШКИЛИ ФАЪОЛИЯТИ ТАЪЛИМӢ- ТАҲҚИҚОТИИ ХОНАНДАГОН ДАР МУАССИСАИ ТАҲСИЛОТИ МИЁНАИ УМУМӢ

ФайлНомСабт карда шуд
Download this file (27.Шерматов Ш.М..pdf)Шерматов Ш.М.МАСОИЛИ ТАШКИЛИ ФАЪОЛИЯТИ ТАЪЛИМӢ- ТАҲҚИҚОТИИ ХОНАНДАГОН ДАР МУАССИСАИ ТАҲСИЛОТИ МИЁНАИ УМУМӢ17

 


МУАЛЛИФ: Шерматов Шавкатҷон Мамадҷонович, дотсенти кафедраи методикаи таълими физикаи МДТ “ДДХ ба номи акад. номи акад. Б. Ғафуров (Тоҷикистон, Хуҷанд)

РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 3(76).     СОЛИ БАРОРИШ: 2023.     ЗАБОНИ МАҚОЛА:русӣ

ЧАКИДА

Дар мақола масоили ташкил ва амсиласозии фаъолияти таълимӣ-таҳқиқотии хонандагон дар муассисаи таҳсилоти миенаи умумӣ баррасӣ карда шудааст. Муаллифи мақола қайд мекунад, ки раванди педагогии ҳар як муассисаи таълимӣ истифодаи фаъолияти таълимӣ-таҳқиқотиро дар бар мегирад, ки ҳар як муассиса ба ташкили он ба таври худ муносибат мекунад. Дар ин росто, дар бораи тафсири ин мафҳум, ҳадаф ва ҷойгоҳи он дар фаъолияти таълимӣ ақидаҳои гуногун мавҷуданд. Дар айни замон дар муассисаҳои таълимӣ ва таҳқиқоти педагогӣ чунин мафҳумҳо, ба монанди ташкили фаъолияти таълимӣ-таҳқиқотӣ нисбат ба муассисаҳои таълимӣ ва истифодаи усулҳои таҳқиқотӣ кам муайян карда шудаанд. Дар робита ба ин, муаллиф ин мафҳумҳоро таҳлил карда, мундариҷаи воқеии онҳоро муайян кардааст. Муаллиф изҳор медорад, ки дар илм таҳқиқот фаъолияти илмиро дар назар дорад, ки ба гирифтани дониши нав дар бораи объект, падида, ҳодиса имкон медиҳад. Яъне, таҳқиқотро ба намуди фаъолияти маърифатӣ нисбат додан лозим аст, ки бо дақиқӣ, арзебии объективӣ, исбот ва имконияти такрористеҳсол хос аст. Бо рушди ин мафҳум мо ба хулосае меоем, ки омӯзиши таълимӣ кори махсуси зеҳнии самти эҷодӣ мебошад, ки дар он хонанда дар ҷустуҷӯи донишҳои нави амалӣ ва назариявӣ иштирок мекунад.

ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ

таълими таҳқиқотӣ, амсиласозӣ, муассисаи таҳсилоти умумӣ, раванди педагогӣ, мафҳум, таҳқиқоти педагогӣ, усулҳои таҳқиқот, фаъолияти илмӣ