|
ХУСУСИЯТҲОИ ПЕДАГОГИИ ТАШКИЛИ ХОНИШИ БЕРУНАЗСИНФӢ БО ДОНИШҶӮЁНИ ДОНИШГОҲҲОИ ЗАБОНӢ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 358
|
|
МАВҚЕИ САНЪАТИ ТАСВИРӢ ЧУН ВОСИТАИ БАЛАНД БАРДОШТАНИ ТАРБИЯИ ВАТАНДӮСТИИ ХОНАНДАГОН
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 328
|
|
ФАРҲАНГИ ТАҲАММУЛПАЗИРӢ ДАР ЗАМОНИ МУОСИР
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 373
|
|
ТАТБИҚИ ПРИНСИПИ АЛОҚАМАНДИИ ТАЪЛИМ БО ҲАЁТ ДАР РАВАНДИ ОМОДАСОЗИИ ОМӮЗГОРОНИ ОЯНДА ДАР ТАҲИЯ ВА ИСТИФОДАИ ВОСИТАҲОИ ЧАНДРАСОНАИИ ОМӮЗИШ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 242
|
|
ИМКОНИЯТҲОИ ДИДАКТИКИИ САНЪАТИ ОРОИШИИ АМАЛӢ ДАР ТАРБИЯИ АХЛОҚӢ ВА ЭСТЕТИКИИ ХОНАНДАГОН
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 318
|
|
ХУСУСИЯТҲОИ ПСИХОЛОГӢ ВА ПЕДАГОГИИ ОМОДАНАМОӢ ВА ИНКИШОФИ ШАХСИЯТИ ОМУЗГОРИ ОЯНДА
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 304
|
|
АҲАМИЯТИ ДИДГОҲҲОИ АРАСТУ ВА ИБНИ СИНО ДАР БОРАИ ЗЕҲНИ ИНСОН БАРОИ ИЛМИ ПЕДАГОГИКАИ МУОСИР
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 318
|
|
МАВҚЕИ КИТОБХОНА ВА КИТОБХОНӢ ДАР ТАШАККУЛИ АҚЛУ ЗАКОВАТ ВА ФАРҲАНГИ ХОНАНДАГОН
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 282
|
|
ДОНИШМАНДОНУ БУЗУРГОНИ АДАБИЁТИ ТОҶИК ОИД БА МУОШИРАТ ВА ҲУСНИ БАЁН
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 358
|
|
ПРИНСИПҲОИ АМАЛИГАРДОНИИ МОДЕЛИ ТАШАККУЛИ САЛОҲИЯТИ АКМЕОЛОГИИ ОМӮЗГОРОНИ ОЯНДАИ МАТЕМАТИКА ДАР РАВАНДИ ТАҶРИБАОМӮЗИИ ПЕДАГОГӢ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 344
|