ХУСУСИЯТҲОИ ПЕДАГОГИИ ТАШКИЛИ ХОНИШИ БЕРУНАЗСИНФӢ БО ДОНИШҶӮЁНИ ДОНИШГОҲҲОИ ЗАБОНӢ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 323
|
МАВҚЕИ САНЪАТИ ТАСВИРӢ ЧУН ВОСИТАИ БАЛАНД БАРДОШТАНИ ТАРБИЯИ ВАТАНДӮСТИИ ХОНАНДАГОН
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 297
|
ФАРҲАНГИ ТАҲАММУЛПАЗИРӢ ДАР ЗАМОНИ МУОСИР
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 328
|
ТАТБИҚИ ПРИНСИПИ АЛОҚАМАНДИИ ТАЪЛИМ БО ҲАЁТ ДАР РАВАНДИ ОМОДАСОЗИИ ОМӮЗГОРОНИ ОЯНДА ДАР ТАҲИЯ ВА ИСТИФОДАИ ВОСИТАҲОИ ЧАНДРАСОНАИИ ОМӮЗИШ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 229
|
ИМКОНИЯТҲОИ ДИДАКТИКИИ САНЪАТИ ОРОИШИИ АМАЛӢ ДАР ТАРБИЯИ АХЛОҚӢ ВА ЭСТЕТИКИИ ХОНАНДАГОН
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 296
|
ХУСУСИЯТҲОИ ПСИХОЛОГӢ ВА ПЕДАГОГИИ ОМОДАНАМОӢ ВА ИНКИШОФИ ШАХСИЯТИ ОМУЗГОРИ ОЯНДА
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 273
|
АҲАМИЯТИ ДИДГОҲҲОИ АРАСТУ ВА ИБНИ СИНО ДАР БОРАИ ЗЕҲНИ ИНСОН БАРОИ ИЛМИ ПЕДАГОГИКАИ МУОСИР
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 293
|
МАВҚЕИ КИТОБХОНА ВА КИТОБХОНӢ ДАР ТАШАККУЛИ АҚЛУ ЗАКОВАТ ВА ФАРҲАНГИ ХОНАНДАГОН
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 262
|
ДОНИШМАНДОНУ БУЗУРГОНИ АДАБИЁТИ ТОҶИК ОИД БА МУОШИРАТ ВА ҲУСНИ БАЁН
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 320
|
ПРИНСИПҲОИ АМАЛИГАРДОНИИ МОДЕЛИ ТАШАККУЛИ САЛОҲИЯТИ АКМЕОЛОГИИ ОМӮЗГОРОНИ ОЯНДАИ МАТЕМАТИКА ДАР РАВАНДИ ТАҶРИБАОМӮЗИИ ПЕДАГОГӢ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 310
|