ХУСУСИЯТҲОИ ПЕДАГОГИИ ТАШКИЛИ ХОНИШИ БЕРУНАЗСИНФӢ БО ДОНИШҶӮЁНИ ДОНИШГОҲҲОИ ЗАБОНӢ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 295
|
МАВҚЕИ САНЪАТИ ТАСВИРӢ ЧУН ВОСИТАИ БАЛАНД БАРДОШТАНИ ТАРБИЯИ ВАТАНДӮСТИИ ХОНАНДАГОН
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 272
|
ФАРҲАНГИ ТАҲАММУЛПАЗИРӢ ДАР ЗАМОНИ МУОСИР
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 306
|
ТАТБИҚИ ПРИНСИПИ АЛОҚАМАНДИИ ТАЪЛИМ БО ҲАЁТ ДАР РАВАНДИ ОМОДАСОЗИИ ОМӮЗГОРОНИ ОЯНДА ДАР ТАҲИЯ ВА ИСТИФОДАИ ВОСИТАҲОИ ЧАНДРАСОНАИИ ОМӮЗИШ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 219
|
ИМКОНИЯТҲОИ ДИДАКТИКИИ САНЪАТИ ОРОИШИИ АМАЛӢ ДАР ТАРБИЯИ АХЛОҚӢ ВА ЭСТЕТИКИИ ХОНАНДАГОН
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 271
|
ХУСУСИЯТҲОИ ПСИХОЛОГӢ ВА ПЕДАГОГИИ ОМОДАНАМОӢ ВА ИНКИШОФИ ШАХСИЯТИ ОМУЗГОРИ ОЯНДА
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 250
|
АҲАМИЯТИ ДИДГОҲҲОИ АРАСТУ ВА ИБНИ СИНО ДАР БОРАИ ЗЕҲНИ ИНСОН БАРОИ ИЛМИ ПЕДАГОГИКАИ МУОСИР
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 270
|
МАВҚЕИ КИТОБХОНА ВА КИТОБХОНӢ ДАР ТАШАККУЛИ АҚЛУ ЗАКОВАТ ВА ФАРҲАНГИ ХОНАНДАГОН
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 244
|
ДОНИШМАНДОНУ БУЗУРГОНИ АДАБИЁТИ ТОҶИК ОИД БА МУОШИРАТ ВА ҲУСНИ БАЁН
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 294
|
ПРИНСИПҲОИ АМАЛИГАРДОНИИ МОДЕЛИ ТАШАККУЛИ САЛОҲИЯТИ АКМЕОЛОГИИ ОМӮЗГОРОНИ ОЯНДАИ МАТЕМАТИКА ДАР РАВАНДИ ТАҶРИБАОМӮЗИИ ПЕДАГОГӢ
|
Written by Super User
|
Дида шуд: 268
|