дробовики.
заявка на кредит Тинькофф

"ХУСУСИЯТҲОИ ТАШКИЛИ ТАЪЛИМИ ИНТЕРАКТИВӢ ДАР РАВАНДИ ТАЪЛИМИ МУОСИР "

ФайлНомСабт карда шуд
Download this file (Бобоҷонова Н.Қ.pdf)Бобоҷонова Н.Қ.ХУСУСИЯТҲОИ ТАШКИЛИ ТАЪЛИМИ ИНТЕРАКТИВӢ ДАР РАВАНДИ ТАЪЛИМИ МУОСИР16

 


МУАЛЛИФ: Бобоҷонова Нигина Қурбоновна, муаллими кафедраи системаҳои бисёршабакавии телекоммуникатсионии МДТ «ДДХ ба номи акад. Б.Ғафуров, (Тоҷикистон, Хуҷанд)

 

РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 3(72).     СОЛИ БАРОРИШ: 2022.     ЗАБОНИ МАҚОЛА: Тоҷикӣ

ЧАКИДА

Мақола ба баррасии вижагиҳои ташкили таълими интерактивӣ дар раванди омӯзиши муосир ихтисос ёфтааст. Қайд мешавад, ки омӯзиши интерактивӣ шакли махсуси ташкили фаъолияти маърифатӣ мебошад. Ҳадафҳои хеле мушаххас ва пешгӯишавандаро дар назар дорад. Яке аз ин мақсадҳо фароҳам овардани шароити мусоиди омӯзиш мебошад, ки донишҷӯ комёбӣ, арзиши зеҳнии худро эҳсос менамояд ва ин раванди таълимро маҳсулнок мегардонад. Нишон дода шудааст, ки стратегияи асосии таълими муосир бояд ба фаъолияти мустақил, ташкили муҳити худомӯзӣ ва дарсҳои таҷрибавӣ-амалӣ, ки дар он донишҷӯ интихоби амал ва ташаббус нишон дода метавонад, инчунин нақшаҳои таълимии тағйирёбанда, ки дар он донишҷӯ метавонад дар муҳити мувофиқ кор кунад равона карда шавад.   

 

ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ

 таълими интерактивӣ, донишҷӯ, гурӯҳ, муштарак, рефлексия