ФАНОВАРИҲОИ ТАЪЛИМИИ ПЕДАГОГИКАИ СИНКРЕТИКӢ

ФайлНомСабт карда шуд
Download this file (30.Бобоҷонов Б.М..pdf)Бобоҷонов Б.М.ФАНОВАРИҲОИ ТАЪЛИМИИ ПЕДАГОГИКАИ СИНКРЕТИКӢ54

 


МУАЛЛИФ: Бобоҷонов Баходурхон Мамудхонович, омузгори кафедраи умумидонишгоҳии забони русии МДТ «ДДХ ба номи акад.Б. Ғафуров» (Тоҷикистон,Хуҷанд)

 

РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 4(73).     СОЛИ БАРОРИШ: 2022.     ЗАБОНИ МАҚОЛА: русӣ

ЧАКИДА

Дар мақола ғояҳои дурнамои таҳсил дар асри рақамӣ, дурнамои илмҳои гуманитарӣ ва омодасозии мутахассисони таҳсилоти олӣ дар муҳити рақамӣ оварда шудаанд. Ғайр аз ин, дар илми педагогї як самти наве, ки синкретизми педагогї номида мешавад, дода ва тавсиф карда шудааст - маќолаи маорифи инфоносфера ва тамоюлњои байнисоњавии илмњое, ки дар охири асри XX - ибтидои асри XXI инкишоф ёфтаанд. Дар ҷанбаи синкретизми педагогӣ як қатор технологияҳои дидактикӣ тавсиф ва номбар шудаанд, ки метавонанд дар раванди таълими мактабҳои олии бисёр кишварҳо истифода шаванд ва ё аллакай истифода мешаванд. Дар ҳоле ки онҳо танҳо омӯзиши таҷрибавӣ, аммо мутобиқшавӣ, омӯзиш тавассути воқеияти виртуалӣ, воқеияти афзоишёфта, моделиронии ба касбӣ нигаронидашуда, бозиҳои тиҷоратӣ ва таълимӣ, омӯзиши фосилавӣ ва ғайра мебошанд. дар муҳитҳои таълимӣ маъруфияти зиёд пайдо мекунанд ва метавонанд ҳамчун вектори рушди на танҳо муҳити зеҳнӣ, балки дар маҷмӯъ тамоми давлат хизмат кунанд.

 

ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ

таълими рақамӣ, муҳити рақамӣ, маорифи инфоносфера, синкретизми педагогӣ, технологияҳои дидактикӣ