ТАШАККУЛИ САЛОҲИЯТИ КОММУНИКАТСИОНИИ ДОНИШҶӮЁНИ ДОНИШГОҲҲОИ ҒАЙРИЗАБОНӢ ДАР ОМӮЗИШИ ЗАБОНИ ҲАМЧУН ВОСИТАИ МУОШИРАТИ КАСБӢ

ФайлНомСабт карда шуд
Download this file (Ишматова Ш.А..pdf)Ишматова Ш.А.ТАШАККУЛИ САЛОҲИЯТИ КОММУНИКАТСИОНИИ ДОНИШҶӮЁНИ ДОНИШГОҲҲОИ ҒАЙРИЗАБОНӢ ДАР ОМӮЗИШИ ЗАБОНИ ҲАМЧУН ВОСИТАИ МУОШИРАТИ КАСБӢ34

 


МУАЛЛИФ: Ишматова  Шоира  Абдуғаниевна,  н.и.п., дотсенти  кафедраи методикаи таълими забон ва адабиёти руси МДТ “ДДХ  ба номи акад. Б.Ғафуров”  (Тоҷикистон, Хуҷанд)

 

РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 2(71).     СОЛИ БАРОРИШ: 2022.     ЗАБОНИ МАҚОЛА: Русӣ

ЧАКИДА

Дар мавзӯоти мақола калидии   усули таълими забони русӣ ҳамчун забони хориҷӣ барои донишҷӯёни  ғайрифилологӣ  муҳокима мекунад. Барои мутахассиси рақобатпазир шудан сатҳи баланди донистани на танҳо забони миллӣ, балки дар як сатҳ донистани забони модарӣ ва русӣ зарур аст, зеро дар соҳаҳои техникӣ ва иқтисодии фаъолият мутахассисон бояд дорои  малакаҳои зарурии касбиро  барои муоширати ҳамкориҳо бошанд. Таъкид мешавад, ки унсури бунёдии омӯзиши забони русӣ ҳавасмандкунӣ - раванди равонию физиологӣ  мебошад, ки дар зери таъсири  омилҳои беруна ё дохилӣ хоҳиши одамонро ба машғул шудан ба фаъолияти муайян бармеангезад. Нақши муносибати мусбат ба омӯзиши забон ва дарки зарурати соҳибдониш будан муайян карда мешавад, ки дар ин росто мавқеи ангезиш хеле муассир аст.  

 

ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ

 забони русӣ, салоҳият, таълим, дониш, қобилият, мутахассис, ҳавасмандӣ