"МОҲИЯТ, МАЗМУН ВА ШАКЛИ ЗУҲУРИ ВАЗИФАИ ТАРБИЯВИИ ТАЪЛИМ "

ФайлНомСабт карда шуд
Download this file (Рафибаева Н.И..pdf)Рафибаева Н.И.МОҲИЯТ, МАЗМУН ВА ШАКЛИ ЗУҲУРИ ВАЗИФАИ ТАРБИЯВИИ ТАЪЛИМ37

 


МУАЛЛИФ: Рофибоева Насиба Исоевна, муаллими кафедраи педагогикаи умумии МДТ “ДДХ ба номи акад. Б.Ғафуров” (Тоҷикистон, Хуҷанд)

 

РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 2(71).     СОЛИ БАРОРИШ: 2022.     ЗАБОНИ МАҚОЛА: Русӣ

ЧАКИДА

Мақола дар бораи моҳият, мазмун ва  шаклҳои зуҳури вазифаҳои тарбиявии таълим баҳс менамояд. Қайд карда мешавад, ки дар мактаби муосир консепсияи таълими шифоҳӣ, бартарӣ дорад ва бисёре аз омӯзгорон эътироф мекунанд, ки тарбия бояд асосан тавассути сӯҳбат ҳал карда шавад. Ба ақидаи муаллиф, ахамияти тарбиявии таълим бояд аз аввал то охир таъмин бошад ва он хеле кам шудааст. Функсияи тарбиявии таълим дар натиҷаи татбиқи мақсаднок омили тавонои ташаккули ҷаҳонбинии илмӣ ва ҷаҳони маънавӣ тавассути моддигардонии ҷанбаи мазмун мегардад. Дар натиҷаи баррасии масъалаи мазкур муаллиф мафҳумҳои зиёди ахлоқиро дар раванди таълим, ба таври умумӣ ошкор кардааст.   

 

ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ

    мазмун, мундариҷаи таълим, вазифаҳои таълимӣ, вазифаи тарбиявӣ,  ҷузъҳо, ҷаҳонбинии илмӣ