"ОМОДАГӢ БА ФАЪОЛИЯТИ ЭҶОДИИ ОМӮЗГОРОН ДАР АСОСИ ҲАМКОРИИ ПЕДАГОГӢ "

ФайлНомСабт карда шуд
Download this file (Наврӯзов Э.М.pdf)Наврӯзов Э.М.ОМОДАГӢ БА ФАЪОЛИЯТИ ЭҶОДИИ ОМӮЗГОРОН ДАР АСОСИ ҲАМКОРИИ ПЕДАГОГӢ44

 


МУАЛЛИФ: Наврузов  Эҳсон  Мамурович,  унвонҷўи  кафедраи  умумидонишгоҳии  педагогикаи  умумии МДТ “ДДХ ба номи акад.Б.Ғафуров” (Тоҷикистон, Хуҷанд)

 

РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 1(70).     СОЛИ БАРОРИШ: 2022.     ЗАБОНИ МАҚОЛА: Тоҷикӣ

ЧАКИДА

Мақола ба баррасии масъалаи омодагӣ  ба фаъолияти эҷодии омӯзгорон дар асоси ҳамкории педагогӣ бахшида шудааст. Қайд  мешавад, ки дар замони муосир омӯзгорони муассисаҳои таълимӣ ҳангоми ҷорӣ намудани усулҳои муайяни таълим бо мушкили дучор мешаванд, ки ин ба гуногунии китобҳои таълимӣ ва барномаи  таълим вобаста аст. Барои он, ки муаллим мавзӯи дар барномаи таълимӣ бударо таълим диҳад, бояд эҷодкор ва аз технологияҳои нави фаъолияти таҳқиқотӣ бархурдор бошад. Муаллифи мақола омилҳои ташаккули фаъолияти эҷодкорӣ дар асоси ҳамкории педагогӣ муайян намуда, василаҳои беҳбуд бахшидан ба ин ҷанбаи фаъолияти педагогии омӯзгорро тавсия менамояд.

 

ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ

ҳамкории педагогӣ, фаъолияти эҷодӣ, омӯзгор, таълим, мактаб