БОЗИҲОИ БАДЕӢ ВА ДИДАКТИКӢ ДАР ДАРСИ САНЪАТИ ТАСВИРӢ

ФайлНомСабт карда шуд
Download this file (35.Ҷӯраев М.К..pdf)Ҷӯраев М.К.БОЗИҲОИ БАДЕӢ ВА ДИДАКТИКӢ ДАР ДАРСИ САНЪАТИ ТАСВИРӢ49

 


МУАЛЛИФ: Ҷӯраев Музаффарҷон Каримҷонович, н.и. п., дотсенти кафедраи табиӣ-риёзӣ, тарбияи эстетикӣ ва методикаи таълими онҳои МДТ “ДДХ ба номи акад. Б.Ғафуров” (Тоҷикистон, Хуҷанд)

 

РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 4(73).     СОЛИ БАРОРИШ: 2022.     ЗАБОНИ МАҚОЛА: тоҷикӣ

ЧАКИДА

Дар мақола масъалаи ташкили кори мустақилона дар мусиссаҳои таълимӣ ҳамчун шарти тайёрии самараноки касбии муаллими ояндаи санъати тасвирӣ, баррасӣ шудааст. Намудҳои вазифаҳои таълимӣ, ки ба амалияи эҷодӣ нигаронида шудаанд, дар педагогика пешниҳод карда мешаванд, ки ба азхудкунии донишҳои назариявӣ ва ташаккули таҷрибаи истифодаи амалии онҳо мусоидат мекунанд. Ҳама иштирокчиён бо ҳамдигар ҳамкорӣ мекунанд, аз ҳамдигар маълумот мегиранд, мушкилотро якҷоя ҳал мекунанд, ба амали дигарон ва рафтори худ баҳо медиҳанд, дар ҳалли мушкилот ба фазои воқеии ҳамкорӣ ворид мешаванд. Яке аз ҳадафҳо фароҳам овардани муҳити омӯзишии бароҳате, ки дар он хонанда, мувафақ будан ва қобилияти зењнии худро њисс мекунад ва ин боиси самаранок гардидани раванди таълим мешавад.

 

ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ

қобилияти равонӣ, вазифаҳои бозӣ, бозии дидактикӣ, сохтори эстетикӣ, бозиҳои эҷодӣ