2022 сол
ОМИЛҲОИ АСОСИИ РУШДИ ТАФАККУРИ ИҶТИМОИИ ХОНАНДАГОНИ СИНФҲОИ ИБТИДОӢ ДАР ҶАРАЁНИ ТАЪЛИМ
МУАЛЛИФ: Мирамонзода Раҳимбердӣ, докторант (PhD)-и курси дуюми ихтисоси педагогика ва психологияи МДТ “ДДХ ба номи акад.Б.Ғафуров (Тоҷикистон, Хуҷанд)
РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 4(73). СОЛИ БАРОРИШ: 2022. ЗАБОНИ МАҚОЛА: тоҷикӣ
ЧАКИДА
Дар мақола сабабҳои асосии рушди зеҳни иҷтимоии хонандагони синфҳои ибтидоӣ ва таъсири омилҳои дохиливу беруна ба он аз нигоҳи илмӣ асоснок карда шудааст. Ҳамчунин дар бораи механизмҳои ташаккули шахсияти хонандагони синфҳои ибтидоӣ, ташаккули шахсияти кӯдаки ба муассисаи таҳсилоти умумӣ дохилшуда, тағйироти доимӣ ва устуворе дар шууру тафаккур, ҳавзаи инсонгароӣ, рафтор ва ҷисми ӯ, пасравии зеҳни иҷтимоӣ, раванди ташаккули шахсияти хурдсолон бо назардошти омили таъсиррасонии муҳити табиӣ, интихоби методҳои тарбия ва роҳҳои рушди ҳаматарафаи худшиносии хонандагон, рафтори иҷтимоигароёнаи хонандаи синфҳои ибтидоӣ мавриди омӯзиш ва таҳлил қарор дода шудааст.Барои асоснокгардонии матлаби баёнгардида дар мақола аз асарҳои олимони шинохта бо таври васеъ истифода бурда шудааст
ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ
тафаккури иљтимоӣ, синфи ибтидоӣ, инкишоф, рафтор, муҳити табиӣ, худшиносӣ, тарбияи оилавӣ, худбаҳодиҳӣ, муносибатҳои дохилӣ