2023 сол
ҶАНБАҲОИ ИҚТИСОДӢ ВА ҲУҚУҚИИ ПЕШНИҲОДИ ХИЗМАТРАСОНИҲОИ ТЕЛЕВИЗИОНИ РАҚАМӢ
МУАЛЛИФ: Сайдуллоев Умедҷон Ӯктамович – номзади илмҳои иқтисодӣ, дотсент, мудири кафедраи системаҳои бисёршабакавии телекоммуникатсионии МДТ “ДДХ ба номи академик Б. Ғафуров” (Ҷумҳурии Тоҷикистон, ш. Хуҷанд)
РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 2(65). СОЛИ БАРОРИШ: 2023. ЗАБОНИ МАҚОЛА: Русӣ
ЧАКИДА
Ҷанбаҳои иқтисодӣ ва ҳуқуқии пешниҳоди хизматрасониҳои телевизиони рақамӣ баррасӣ шудаанд. Моделҳои аз ҷиҳати иқтисодӣ самараноки маблағгузории ширкатҳои телевизионӣ омӯхта шуданд. Дар тадқиқот механизмҳои маркетингии аз ҷиҳати иқтисодӣ асоснок тартиб дода шудааст, ки ба рушди ширкатҳои телевизион мусоидат мекунанд. Конвергенсияи технологияҳои рақамӣ, ки ба пешниҳоди хизматрасониҳои телевизионӣ мусоидат мекунанд, таҳлил карда шудаанд. Ҷанбаҳои ҳуқуқии танзими фаъолияти ширкатҳои телевизионӣ омӯхта шуданд.
ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ
моделҳои маблағгузорӣ, бозор, телевизиони рақамӣ, маркетинг, технологияҳои инноватсионӣ, ширкатҳои телевизионӣ, хизматрасонӣ