2022 сол
"ИСТИФОДАИ ҲАДАФМАНДИ ФАНОВАРИҲОИ НАВОВАРОНА ДАР ФАРОЯНДИ ОМӮЗИШ "
МУАЛЛИФ: Раҳмонов Зикриё Пӯлотович, номзади илмҳои педагогика,дотсенти кафедраи педагогикаи иҷтимоӣ ва касбии МДТ “ДДХ ба номи акад. Б.Ғафуров”(Тоҷикистон, Хуҷанд)
РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 3(72). СОЛИ БАРОРИШ: 2022. ЗАБОНИ МАҚОЛА: Русӣ
ЧАКИДА
Мақола ба яке аз масъалаҳои муҳими истифодаи технологияҳои инноватсионӣ дар раванди таълим бахшида шудааст. Гуфта мешавад, ки нишондиҳандаҳои асосии технологияҳои инноватсионӣ субъектӣ, объективӣ ва мураттаб будани ташкили худи раванди таълим мебошад.Таҷриба нишон медиҳад, ки бо истифодаи мақсадноки технологияҳои инноватсионӣ фаъолияти маърифатии ва қобилияти зеҳнии хонандагон инкишоф ёфта, сифати таълим баланд мегардад.Муаллиф омилҳои ташкили технологияҳои инноватсиониро пешниҳод кардааст, ки дар он хонандагон фаъолият, мустақилиятро инкишоф дода, фаъолияти маърифатиро дастгирӣ намуда, барои ворид шудан ба ҷаҳони таълим, таҳкими сифатҳои саломатӣ ва эмотсионалии онҳо шароит фароҳам меоранд. Муаллиф инчунин усулу воситаҳои мушаххаси истифодаи мақсадноки технологияи инноватсиониро дар раванди таълими хонандагон пешниход кардааст.
ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ
фаъолияти маърифатӣ, технологияи инноватсионӣ, фаъолнокии маърифатӣ, фаъолияти касбӣ, усулҳои интерактивӣ, технологияҳои таълимӣ, эҷодкорӣ, илмию техникӣ, раванди таълим, рушди шахсият