2022 сол
"ТАШКИЛИ КОРҲОИ МУСТАҚИЛОНАИ ДОНИШҶӮЁН ДАР ДАРСҲОИ МАТЕМАТИКА ДАР МАКТАБҲОИ ОЛӢ "
МУАЛЛИФ: Шарипова Фотима Абдуфаттоевна, ассистенти кафедраи Методикаи таълими математика ва технологияи информатсионии МДТ “ДДХ ба номи акад. Б.Ғафуров” (Тоҷикистон, Хуҷанд)
РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 1(70). СОЛИ БАРОРИШ: 2022. ЗАБОНИ МАҚОЛА: Тоҷикӣ
ЧАКИДА
Дар мақола моҳияти корҳои мустақилонаи донишҷӯён ҳамчун шарти такмили ихтисоси онҳо ва дарёфти маълумотҳои нав оид ба мавзӯъҳои таълимӣ баррасӣ шудааст. Қайд карда мешавад, ки гузариш аз низоми анъанавӣ ба низоми кредитии таҳсил яке аз масъалаҳои мубрами таълим мебошад. Тазаккур шудааст, ки донишҷӯ дар низоми кредитӣ ҳамчун “объект” – и асосӣ фаъолият мекунад. Мувофиқи низомномаи низоми кредитии таҳсил ҳаҷми машғулиятҳои аудиторӣ паст шуда, кори мустақилонаи донишҷӯ меафзояд. Дар ин замина дуруст ба роҳ мондан ва ташкили корҳои мустақилонаи донишҷӯён яке самтҳои асосии таълим лдар муассисаҳои олӣ мебошад, яъне кори мустақилона воситаи ташкил ва идоракунии мустақилияти фаъолияти донишҷӯён дар раванди таълим мебошад.
ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ
кори мустақилона, низоми кредити таълим, методикаи таълим, донишҷӯ, мактабҳои олӣ, такмили ихтисос, худомӯзӣ, корҳои беруназсинфӣ, самаранокии кори мустақилона