ПОТЕНСИАЛИ ФАННИ «ТАЪРИХИ ЖУРНАЛИСТИКАИ ХОРИҶА” ДАР ТАЪЛИМИ ДОНИШҶӮ-ЖУРНАЛИСТОНИ КАСБӢ

ФайлНомСабт карда шуд
Download this file (Саидхочаева М.А..pdf)Саидхоҷаева М.А.ПОТЕНСИАЛИ ФАННИ «ТАЪРИХИ ЖУРНАЛИСТИКАИ ХОРИҶА” ДАР ТАЪЛИМИ ДОНИШҶӮ-ЖУРНАЛИСТОНИ КАСБӢ43

 


МУАЛЛИФ: Саидхоҷаева Маликахон Алиевна, н.и.ф., сармуаллими кафедраи журналистика ва назарияи тарҷумаи МДТ “ДДХ ба номи акад. Б. Ғафуров” (Тоҷикистон, Хуҷанд)

 

РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 2(71).     СОЛИ БАРОРИШ: 2022.     ЗАБОНИ МАҚОЛА: Тоҷикӣ

ЧАКИДА

Мақола ба яке аз масъалаҳои муҳими илми педагогика муносибати назария ва амалия дар таълими журналистика бахшида шудааст. Муаллиф бар ин назар аст, ки имрӯз модели тадқиқотии таълим бартарӣ дорад – донишҷӯ бисёр медонад, вале амалан кам иҷро мекунад. Ба назари муаллифи  мақола ислоҳот дар соҳаи таълим зарур аст, ки дар доираи он донишҷӯён ҳам дониши назариявӣ ва ҳам малакаҳои амалӣ пайдо кунанд. Пешниҳод мешавад, ки ислоҳотро бояд  аз таҷдиди барномаҳои таълимии фанҳои алоҳида оғоз кард. Дар мақола мулоҳизаҳо доир ба ислоҳот аз фанни «Таърихи журналистикаи хориҷа» меравад.Имкониятҳои фанни мазкур дар тарбияи журналистони касбии оянда мавриди баррасӣ қарор мегирад.  

 

ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ

 таълими журналистика, таърихи журналистикаи хориҷа, методҳои омӯзиши фаъоли таълим, технологияҳои инноватсионии педагогӣ, liberal arts