2022 сол
ХУСУСИЯТҲОИ ПСИХОЛОГӢ ВА ПЕДАГОГИИ ОМОДАНАМОӢ ВА ИНКИШОФИ ШАХСИЯТИ ОМУЗГОРИ ОЯНДА
МУАЛЛИФ: Бобоев Расул Ҳалимович, дотсенти кафедраи психологияи умумии МДТ “ДДХ ба номи акад. Б.Ғафуров”(Тоҷикистон, Хуҷанд)
РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 4(73). СОЛИ БАРОРИШ: 2022. ЗАБОНИ МАҚОЛА: русӣ
ЧАКИДА
Дар мақола масъалаҳои хусусиятҳои равоншинохтиву тарбиятии тайёр кардани муаллимони оянда дар Ҷумҳурии Тоҷикистон дар асоси ягонагии инкишофи касбию шахсии онҳо, аз ҷумла талабот ба раванди таълим ва ташаккули шахсияти муаллими оянда мавриди баррасй қарор гирифтааст. Пас аз омўхтани маводи мавзўи таҳқиқ ба муаллиф ба хулосае меояд, ки салоҳияти омўзгор дар пешбурди кори таълиму тарбия ҳамчун омўзгор ва роҳбари синф як тарбияи комплексии комплексӣ буда, ҳамчун хислати потенсиалии шахсият зуҳур менамояд. Таъкид карда мешавад, ки ҳар як ҷузъи таркиб як ташаккули мураккаб аст. Муносибати мусбат дарк намудани ахамияти чамъиятии кори муаллим ва рохбари синф ва зарурати иҷрои онро ҳамчун вазифаи ҷамъиятии худ дар бар мегирад. Ин ҷузъҳо ҷузъҳои асосӣ мебошанд, зеро онҳо моҳияти муносибати мусбати хонандагонро ба кори таълиму тарбия муайян мекунанд.
ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ
омӯзгор-тарбиягар, вижагиҳои психологию педагогӣ, кори тарбиявӣ, тарбияи мутахассисони баландихтисос, инсонпарварӣ, арзишҳои умумибашарӣ