САЛОҲИЯТИ ТАЪЛИМИВУ ТАҲҚИҚОТИИ ДОНИШҶӮ ҲАМЧУН РОҲИ ҶОМЕАПАЗИРӢ ВА АМАЛИНАМОИИ НЕРӮИ ФАРДӢ ДАР ПЕШАИ ОЯНДА

ФайлНомСабт карда шуд
Download this file (Ишматова Ш.А....pdf)Ишматова Ш.А... САЛОҲИЯТИ ТАЪЛИМИВУ ТАҲҚИҚОТИИ ДОНИШҶӮ ҲАМЧУН РОҲИ ҶОМЕАПАЗИРӢ ВА АМАЛИНАМОИИ НЕРӮИ ФАРДӢ ДАР ПЕШАИ ОЯНДА34

 


МУАЛЛИФ: Ишматова  Шоира  Абдуғаниевна,  н.и.п., дотсенти  кафедраи методикаи таълими забон ва адабиёти руси МДТ “ДДХ  ба номи акад. Б.Ғафуров”  (Тоҷикистон, Хуҷанд)

 

РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 4(69).     СОЛИ БАРОРИШ: 2021.     ЗАБОНИ МАҚОЛА: Русӣ

ЧАКИДА

Дар замони муосир, ташкили  салоҳияти таҳқиқотӣ  як омӯзиши  ояндаи таълим маҳсуб меёбад, ки мақола ба баррасии ин масъала ихтисос дода шудааст. Таъкид мешавад, ки  истифодаи  ин технология имкон медиҳад, ки мушкилоти  рушди умум, таҳсилро тавассути муносибати маҷмӯӣ ҳал гардад.Зикр мешавад, ки таҳқиқотӣ салоҳияти ҷузъи ҷудонопазири дониш ва малакаҳо, малака ва таҷриба дар гузаронидани донишҳои гуногун мебошад, ки маълумоти нав, маҳсулоти нави зеҳниро дарёфт менамояд, ки лоиҳаи нав ва ҳалли нави ҳалли вазифаҳоро ҷустуҷӯ менамояд.Қайд мешавад, ки иштироки   донишҷӯён дар тадқиқот  ба марҳалаи нави рушди шахсии онҳо ҳангоми кушодани завияҳои  нави дониш  мусоидат мекунад, барои ворид шудан ба олами нави донишҳо худшиносӣ мусоидат мекунад.

 

ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ

салоҳияти таҳқиқотӣ, маориф, худомӯзӣ, дониш, малака, усул, мутахассис, эҳтиёҷот.