ОМИЛҲОИ ФАРОҲАМ ОВАРДАНИ МУҲИТИ ИТТИЛООТӢ ВА ТАЪЛИМӢ ДАР ДАРСҲОИ РУСӢ

ФайлНомСабт карда шуд
Download this file (Ишматова Ш.А.pdf)Ишматова Ш.АОМИЛҲОИ ФАРОҲАМ ОВАРДАНИ МУҲИТИ ИТТИЛООТӢ ВА ТАЪЛИМӢ ДАР ДАРСҲОИ РУСӢ41

 


МУАЛЛИФ:  Ишматова Шоира Абдуғаниевна, н.и.п., дотсенти ДДҲБСТ (Тоҷикистон, Хуҷанд)  (Тоҷикистон, Душанбе)

 

РАҚАМИ ЖУРНАЛ: 2(67).     СОЛИ БАРОРИШ: 2021.     ЗАБОНИ МАҚОЛА: Русӣ

ЧАКИДА

Мақола ба баррасии омилҳои фароҳамсозии фазои иттилоотӣ дар машғулиятҳои омӯзиши забони русӣ бахшида шудааст. Қайд мешавад, ки  истифодаи технологияҳои иттилоотӣ ва интернетӣ дар раванди таълим ба такмили усулҳои таълим, ба низом даровардани қисмҳои дарс, ба даст овардани миқдори зиёди иттилоот дар шаклҳои гуногун мусоидат мекунад. Собит мешавад, ки ҳангоми истифодаи фановариҳои  иттилоотӣ ва интернетӣ фаъолияти омӯзгор ба таври назаррас тағир меёбад. Муаллим ба ҷои сарчашмаи оддии иттилоот ""ҳамоҳангсоз"" -и дарс мешавад. Истифодаи технологияҳои иттилоотӣ дар дарсҳои забони русӣ барои омӯзиши маводи назариявӣ бо диаграммаҳо, ҷадвалҳо, алгоритмҳо мусоидат аст. Бо ёрии онҳо тафтиши диктанти луғатвӣ, иваз кардани слайдҳо бо имлои гумшуда бо слайдҳо бо ҷавобҳо ва меъёрҳои гузоштани баҳо хеле мувофиқ аст. Ин намуд диапозитивҳо барои ошкор ва ислоҳи хатоҳо, инчунин барои қадршиносии донишҷӯён муфиданд, ки диққатро фаъол месозанд ва диққати имлоро инкишоф медиҳанд.

 

ВОЖАҲОИ КАЛИДӢ

раванди таълим, таълим, технологияи компютерӣ, салоҳият, ихтисос, презентатсия, иттилооти, забони русӣраванди таълим, таълим, технологияи компютерӣ, салоҳият, ихтисос, презентатсия, иттилооти, забони русӣраванди таълим, таълим, технологияи компютерӣ, салоҳият, ихтисос, презентатсия, иттилооти, забони русӣраванди таълим, таълим, технологияи компютерӣ, салоҳият, ихтисос, презентатсия, иттилооти, забони русӣ.